Zakupy

Mobilny pawilon handlowy – wytrzymały i łatwy w montażu

Pawilony są pomocne w każdym przedsiębiorstwie z branży handlowej. Stanowią uzupełnienie sklepu stacjonarnego lub też mogą być głównym miejscem sprzedaży. Wyjątkowo dobrze sprawdzają się w czasie targów i podobnych imprez, a prócz tego, ze względu na mobilność i szybki montaż, mogą być stosowane np. do handlu na sezonowych wyprzedażach lub w miejscowościach letniskowych. By pawilon handlowy dobrze pełnił swoje zadania, winien być odpowiednio dopasowany do profilu działalności użytkownika. Na co zatem zwrócić uwagę przy jego wyborze?

Pawilony handlowe – jak wybrać?

Producenci oferują różne typy przenośnych pawilonów handlowych. Każdy z nich można zaliczyć do jednej z 2 grup – pawilonów namiotowych lub ze sztywnymi ścianami. Te ostatnie mogą być wykonane na przykład z drewna bądź płyty obornickiej. Cechują się względnie szybkim montażem, jednakże ich mobilność jest dużo mniejsza aniżeli pawilonów namiotowych. Są też od nich daleko droższe, przez co rekomendowane są raczej do punktów stacjonarnych. Ponadto, mogą pełnić funkcję portierni, kas biletowych lub kiosków.

Pawilon handlowy – dlaczego warto go posiadać?

Jeśli pawilon handlowy ma być raz za razem przenoszony lub najważniejsza jest dla nas cena, najlepszym wyborem będzie pawilon namiot. Przeciwnie do popularnej opinii, tego typu konstrukcje charakteryzują się sporą wytrzymałością, będąca rezultatem wykorzystania do ich produkcji najwyższej jakości materiałów. Zarówno powłoki, jak i rury, z których wykonane są szkielety, wykazują odporność na trudne warunki atmosferyczne oraz uszkodzenia mechaniczne. To sprawia, że namiotowy pawilon handlowy, o ile będzie należycie konserwowany, posłuży kilkanaście lat – również przy intensywnym użytkowaniu.