Reklama i marketing Usługi Witryny internetowe

Pozycjonowanie w skrócie

Pozycjonowanie stron internetowych - zajrzyj tu po więcej informacji o tej usłudze

Pozycjonowanie stron internetowych to szereg czynności mających na celu zwiększenie obecności stron w organicznych wynikach wyświetlanych w wyszukiwarce. Im wyższą pozycję zdobędzie strona w SERP, tym większy ruch w witrynie, co w rezultacie prowadzi do zwiększenia konwersji firmy. Kolejną zaletą tego działania jest poprawa rozpoznawalności marki, usługi czy też produktu.

Algorytm Google analizuje wszystkie witryny www pod kątem mniej więcej 200 różnych czynników. Rezultat tej ewaluacji przesądza o tym, na którym miejscu strona bądź jej podstrona pojawi się internaucie w wynikach wyszukiwania na konkretne słowo kluczowe. Za najważniejsze czynniki rankingowe fachowcy ds. SEO uznają między innymi jakość contentu, linkowanie (off-site oraz on-site), jak również PageSpeed.

Wpisując w przeglądarkę Google dowolną frazę, użytkownik dostaje wykaz stron, których treść została uznana za najlepiej dopasowaną do wpisanego hasła. Które strony wyświetlają się w wynikach na topowych pozycjach? Z reguły te, których treść jest unikalna oraz odpowiednio wypełniona przemyślanymi frazami kluczowymi. Na pozycje nie bez wpływu jest też prędkość ładowania się witryny (nie tylko w wersji na desktop, ale i mobile), prawidłowo zoptymalizowanie kodowanie, a także różnorodność linków prowadzących do naszej strony.

Pozycjonowanie sklepów i stron internetowych – powierz to profesjonalistom z agencji SEO

Algorytm Google regularnie jest modyfikowany, dlatego zaleca się zlecić optymalizację i pozycjonowanie sklepów i stron internetowych zawodowcom. Słusznym wyborem jest firma SEO, która ma wieloletnie doświadczenie w takich działaniach. W takich agencjach zatrudnionych jest szereg ekspertów nie tylko od SEO, ale też programowania oraz social mediów. Pozostawiając pozycjonowanie zewnętrznemu podmiotowi zaoszczędzone czas i środki można przeznaczyć na inne działania, które także zwiększą dochód firmy.

Do kogo skierowana jest oferta pozycjonowania stron oraz sklepów www?

Pozycjonowanie to w głównej mierze oferta skierowana do zarządców stron www, które służą do prezentacji i sprzedaży produktów lub usług przedsiębiorstwa. Prowadząc nawet niszowy biznes niewyobrażalne jest w dzisiejszych czasach nie założyć własnej strony firmowej albo ją utworzyć, ale zaniechać jej pozycjonowanie. Biznes to ciągłe współzawodnictwo o pozyskanie kolejnych klientów. Wedle statystyk blisko 97% klientów szuka online informacji o lokalnych firmach, co wyraźnie wskazuje do jak rozległej grupy odbiorców można w ten sposób dotrzeć. A wyświetlenie się adresu strony albo sklepu w pierwszej dziesiątce wyników wyszukiwania bardzo zwiększa prawdopodobieństwo, że konsument zdecyduje się na nasze usługi.

Nasza siedziba:
SEO4.net Pozycjonowanie i Optymalizacja
ul. Grzegórzecka 78/8
31-559 Kraków

Tel.: 12 384 83 00
Mob.: + 48 600 21 20 61
E-mail: [email protected]