Reklama i marketing Usługi

Kiedy warto zlecić działania marketingowe agencji reklamowej?

Dowiedz się więcej o usługach świadczonych przez agencję PR Kraków na https://k-myk.pl

Akcje marketingowe winny być ważnym elementem budowania rozpoznawalności przedsiębiorstwa niezależnie od tego czy jesteśmy producentem, usługodawcą czy właścicielem sklepu. Korporacje oraz większe przedsiębiorstwa mają finanse na stworzenie i utrzymanie własnych oddziałów ds. marketingu, natomiast mniejsze firmy, które sporadycznie przeprowadzają akcje promocyjne, zazwyczaj szukają pomocy u zewnętrznych agencji marketingowych.

Agencja reklamowa gwarantuje kompleksowe usługi

Agencja marketingowa to grupa kreatywnych specjalistów z ogromnym doświadczeniem, mających szereg umiejętności z zakresu branży reklamowej. Dzięki zatrudnieniu profesjonalistów świetnie orientujących się zarówno w zakresie kampanii reklamowych w internecie (social media, klipy i animacje viralowe), tradycyjnych mediów, jak i grafiki (także przygotowanie do druku), agencja reklamowa zapewnia klientom kompleksową obsługę. Młode przedsiębiorstwa mogą zamówić stworzenie kompletnej identyfikacji wizualnej razem z księgą logotypu i szablonami akcydensów (koperty, wizytówki czy papier firmowy), a te które posiadają już własne logo mogą być pewne, że zostanie ono prawidłowo użyte podczas projektowania materiałów reklamowych – billboardów, stoisk targowych, kalendarzy bądź folderów. Agencja marketingowa przygotuje również interesujące, unikalne wpisy na stronę www firmy, a także opracuje schemat kontaktów z klientami za pośrednictwem najpopularniejszych mediów społecznościowych, jak np. Facebook, Twitter czy Instagram.

Kiedy warto zdecydować się na współpracę z agencją reklamową?

Oferta agencji marketingowej adresowana jest przede wszystkim do przedsiębiorstw, które nie mają swojego działu promocji. Nie oznacza to jednak, iż to jedyny model kooperacji. Działanie agencji w szeregu przypadków polega na udzieleniu wsparcia istniejącemu już w przedsiębiorstwie działowi zajmującemu się reklama i marketingiem. Przykładowo, jeśli nie ma on wprawy w organizacji spotkań z klientami, targów lub sympozjów, które zwykle wymagają skrupulatnego planowania, takie obowiązki można powierzyć agencji reklamowej. Może ona również posłużyć za narzędzie wspierające tworzenie wykwalifikowanego oraz harmonijnego teamu pracowników – należy zlecić jej opracowanie programu kursów czy też organizację warsztatów integracyjnych. Na rynku działają dziesiątki agencji marketingowych, trzeba jednakże wybierać te, które gwarantują dostęp do jak największego grona kompetentnych specjalistów. Pozwala to na delegowanie wszelkich czynności reklamowych jednej agencji i tym samym większą kontrolę nad wizerunkiem firmy i integralnością kampanii.

Nasza siedziba:
K-MYK Agencja kreatywna
al. Powstania Warszawskiego 15
31-539 Kraków

Mob.: + 48 733-378-564
E-mail: [email protected]