Hasło “meta tag” lub – w spolszczonej wersji – “znacznik meta” niewiele mówi osobom, które nie są web developerami lub specjalistami w jakikolwiek sposób związanymi z branżą SEO. Tymczasem meta tagi są ważnym elementem kodu stron internetowych, który niestety często pozostaje zaniedbany, niewykorzystany lub niezoptymalizowany. W niektórych przypadkach może się to przełożyć na niższe pozycje […]
Informatyka
Hosting internetowy dla Twojej strony firmowej – jak szukać?
Jeśli masz firmę, to na pewno posiada ona swoją stronę internetową. Czy wiesz jednak, jak znaczący dla Twojego biznesu jest poprawnie dobrany hosting? Czym zatem powinien się charakteryzować dobry hosting dla firm? Hosting – postaw na szybkość i bezpieczeństwo Hosting, zwłaszcza ten dedykowany dla firm, powinien łączyć w sobie kilka wartości: być szybki, niezawodny, bezpieczny […]
Centrale telefoniczne
Jesteś na etapie poszukiwań doświadczonej firmy, która zamontuje centralę telefoniczną w Twojej firmie? Koniecznie odwiedź witrynę internetową korporacji Unitel. Firma usługowa Unitel funkcjonuje na rynku od 1992 roku , jest specjalistą jeżeli chodzi o sprzedaż, a także montaż i serwisowanie abonenckich centrali telefonicznych, tak analogowych, jak i cyfrowych. Przedsiebiorstwo jest autoryzowanym partnerem firm Slican oraz […]
Dostałeś ban z Google? Przeczytaj poradnik o usuwaniu filtrów
Spostrzegłeś raptowny spadek pozycji Twojej domeny? Czy strona przestała też pojawiać się w wyszukiwarce po wprowadzeniu precyzyjnych i wypozycjonowanych uprzednio fraz? Pomimo starań, domena nie poprawia swojej pozycji w Google? Jeżeli zaobserwujemy wyżej wymienione objawy, oznaczać to będzie obciążenie domeny filtrem Google. Filtr Google – co to takiego? Przede wszystkim należy wyjaśnić czym są filtry […]
Optymalizacja dla urządzeń mobilnych kluczem do sukcesu strony
Powszechne używanie urządzeń mobilnych sprawia, że twórcy stron internetowych z większą ochotą przygotowują ich mobilne wersje. Jest to bardzo istotne ze względu na zwiększony ruch w Internecie pochodzący właśnie z urządzeń przenośnych. Zasada jest prosta: jeśli chcesz mieć większą liczbę użytkowników musisz stworzyć im jak najwygodniejsze warunki korzystania z Twojego serwisu. Dlatego właśnie niezbędna jest […]
Optymalizacja sklepów internetowych – praktyczny poradnik
Zbiór działań służących do pozycjonowania strony w wyszukiwarce określamy optymalizacją sklepu internetowego. Opiera się na umieszczeniu na stronie znakomicie dopasowanej zawartości, zdjęć oraz fraz, które doprowadzą do tego, że internauci szybko wyszukają nas w internecie. Przyjrzyjmy się jak uzyskać dobre wyniki w wyszukiwarce, korzystając z przydatnych instrumentów do optymalizacji sklepów internetowych. Jakie korzyści gwarantuje optymalizacja […]
Parę słów o optymalizacji stron internetowych
Założenie strony internetowej to nie koniec pracy nad nią. Ważne jest, żeby była ona popularna wśród internautów. Jednak co można zrobić, by nasz serwis cieszył się zainteresowaniem? Do tego służy właśnie optymalizacja. Czym jest optymalizacja stron internetowych? Optymalizacja polega na ulepszeniu kodu oraz treści opublikowanych na stronie. Dzięki poprawnie przeprowadzonej optymalizacji nasza strona będzie lepiej […]
Co się dzieje, gdy strona ma filtr ręczny Google?
Czym są filtry i bany Google? Filtry Google to kara nakładana na serwisy internetowe, które naruszają opracowane przez Google wymogi dla webmasterów. Spotkać możemy się z dwoma typami filtrów – z filtrami algorytmicznymi lub ręcznymi. Filtry ręczne nakładane są przez osoby pracujące w Google Webspam Team, z kolei algorytmiczne nakłada sam algorytm Google. Wpływ filtrów […]
Nienaturalne linki przychodzące – spam czy SEO?
Najważniejszą przesłanką, przez którą na naszą stronę internetową może być zastosowany filtr Google, są nienaturalne linki przychodzące. Czy jest szansa na uchronienie się od tych groźnych kar? Nienaturalne linki przychodzące – nie stosuj ich Nienaturalne linki przychodzące to implikowanie ogromnej liczby odsyłaczy kierujących internautów na naszą witrynę internetową. Manipulują one pozycją witryny w wynikach wyszukiwania […]
Zagrożenie dla strony – bany i filtry Google
Posiadanie własnej witryny www wymaga jej nieustannego rozmieszczania w przeglądarkach, aby była widoczna dla potencjalnych klientów i miała stałą rangę. Niekiedy jednak firmowa strategia niesie ze sobą naruszenie reguł uczciwej konkurencji i na stronę mogą być zastosowane przez bany i filtry Google. Przyjrzyjmy się, jak się zachować, kiedy zaistnieją tego typu okoliczności. Bany i filtry […]